Sunday, December 26, 2010

NoName Shweeetttt!!!


kePOYOan ku semakin menjadi2..hahahah..post yg ke-3 untuk malam nie...inilah akibatnya bila aku nek SHEIKH....hahaha...(kepada sheikh2 diluar sana....jgn terasa...nie xde kena mengena ngan korg..)..tapi cmfrim lepas nie blog aku nie koma 3bulan...hahahah...ok...aku just nk share something SHWEEEEETTTT pasal kucing kesayangan aku (yang cam xsayang kat aku jer sebelum nie..until tadi...huhuhu)...something yg paling speacial tentang kucing nie adalah nama dia...'NONAME'...penah x korang dengar name binatang NONAME???xkn...hah....tu yg terbaik pasal kucing aku...wah...mukadimah je dah panjang...ok2...

Alkisahnya..tadi aku kemas2 la segala barang2 yg aku nk bawak balik s.alam esok (esok pe nyer....tgh hari nanti..) so lepas dah lipat2 semua baju2 yg aku nk bawak...tibalah masenya tuk memasukkanye kedalam beg...bila aku pusing je badan nk letak baju dalam beg...BAAEEEEEKKKKK punya siNONAME nie tido dalam beg tu...wahhhhh!!!! 'tak bagi akak balik ke noname???hahahaha!!!!'
korg tengok bertapa nyenyaknye dia tido...

2 comments:

  1. Dia nk soh ko bwak dye skali lah tu~ -AniZz(^.^)v

    Ak follow blog kau~ Heeeee~

    ReplyDelete
  2. tu la pasal...hehehe
    btw,thanks anis!!!

    ReplyDelete