Thursday, January 13, 2011

frisbeeeee

perghhhhh!!!!
xpenat plak men frisbee mlm nie!!!
F.Y.I. aku sorg je gurl yg men OK!!!
even team lwn pun semua LELAKI...
a'ah...aku mmg TEROR sgt la men kan...
setakat the only gurl PEDEHAL!!!
so....
sbb tu la team aku KALAH!!!
SALAH SAPE????
SAYA LAH!!!
hahaha....tapi kita kena tgk dari POSITIVE side
(even nie 1st time aku jatuh terbaring.....'tak' SAKIT pun...)
POSITIVE habis!!!! tapi part yg paling stupid bila one of my team mate tny..(after aku fail tangkap disc for score..)

dia: kenapa xdapat tangkap tadi??xsempat?? (dgn nada serius...bg aku la..tapi he just asking...)
aku: (dengan neves nye..) aah...xsempat....
dia: ke TAK LARI???
aku: tak LAJU...(dengan malunya...perghhhhh...ok aku lari LEMBAB!!!!hahaha)

cop2...pe positive side yg aku nk tgk???hmmmm....semua nye cm negative jer...hah!!!aku bawak air tok diorg!!!(walaupun satu botol BESAR kongsi 5 org...) ok la kan...hahaha...nak sedapkan hati diri sendiri...

oleh yg demikian...wahai team mate aku sekalian...aku akan lajukn lagi LARIAN ku ini...n mantapkan pe yg X a.k.a semua...

No comments:

Post a Comment